Silkot 70-80
CHARAKTERISTIKA STROJE:
Stroj SILKOT 70 - 80 je určen k opravám výtluků a jiných poruch asfaltových vozovek. Tento stroj je vyráběn jako přívěs za traktor nebo automobil v těchto modifikacích, které je možno kombinovat
- Za traktor - označení SILKOT 70-80
- Za automobil - označení SILKOT 70-80 VA
- Pro obě varianty s možnou výměnou 33kg propan butanových lahví a s malým kladkostrojem na zvedání PB lahví – označení SILKOT 70-80 TH
- Pro obě varianty s děleným zadním sklopným infračelem, které umožňuje vyosení čela na každou stranu o cca 1m – označení SILKOT 70-80 DC
VÝHODY NAŠÍ TECHNOLOGIE:
- Velkou výhodou této technologie je využití odpadu z frézování asfaltových vozovek - recyklátů. V izolovaném ohřívacím zásobníku se recyklát nahřívá na teplotu 150 - 160°C, aniž by se starý asfalt spálil a tím znehodnotil. Takto nahřátý recyklát se v naší technologii znovu využívá a je přibližně ve stejné kvalitě jako živice opravované vozovky.
- Technologie se úspěšně může provádět také v zimním období za mrazivého počasí do -10°C (pod tuto teplotu se náklady na opravu enormě zvyšují).
- Obsluha stroje a provádění opravy je jednoduché.
- Stroj obsluhují pouze dva zaškolení pracovníci.
- Opravené místo dále nepraská.
- Cena oprave ve srovnání s používanými technologiemi je 2 až 2,5x levnější.
- Použitím recyklátu likvidujeme problematický odpad.
- Tankování LPG je možno u kterékoli takto vybavené čerpací stanice.
Technologie, kterou používá stroj SILKOT 70 - 80, zajišťuje zcela nový způsob opravy asfaltových vozovek, který dává opravené vozovce nové užitné parametry. Tím prodlužuje životnost opravené vozovky minimálně o 3 až 5 let.
POPIS STROJE:
Základní a nejdůležitější součástí stroje je izolovaný ohřívací zásobník pro cca 1,1m3 recyklátu a zadní sklopné nahřívací čelo. Dalšími konstrukčními skupinami jsou dvounápravový podvozek se sklopným nájezdem pro válec, naviják s nosnou konstrukcí pro sklápění zadního čela, plynová soustava se třemi nádržemi na LPG, elektrická soustava s baterií, nabíjecím zdrojem a ovládacími skříněmi s prvky zajišťujícími chod stroje.
Stroj je certifikován ministerstvem dopravy České republiky a
Strojírenským zkušebním ústavem , s.p, Brno.