Rychlé informace:

Technologický popis vypracovaný brněnskou laboratoří IMOS a schválený ČVUT katedrou silničních staveb ke stažení v pdf dokumentu zde. popis.pdf

Nahřívací čelo IC-30

Malé nahřívací čelo SILKOT IC se vyvinulo jako podpora produktivity práce k velkým strojům SILKOT a také jako stroj pro malé opravy například chodníků, kanálů apod. Tento stroj vyrábíme v těchto modifikacích

IC - 30



IC - 40


IC - 45


IC - 60



PRO OPRAVU ASFALTOVÝCH VOZOVEK A CHODNÍKŮ INFRATECHNOLOGIÍ

Nahřívací čelo slouží k opravě asfaltových vozovek či chodníků, přičemž využívá infrasálání produkované  plynovými zářiči. Tento způsob ohřevu vozovky  či  chodníku prohřeje podkladní vrstvy do hloubky až 8 cm na teplotu 150°C, což umožní dokonalé spojení s novým materiálem ( nahřátým recyklátem), kterým doplňujeme výtluk či jiný defekt asfaltového povrchu. Výsledek této činnosti po zaválcování je oprava beze spar, čímž získává vozovka nové užitné parametry a zároveň je oprava velmi šetrná k životnímu prostředí.

Významnou předností této technologie (ve srovnání s aktuálně využívanými metodami oprav silničního svršku) je její trvanlivost a možnost kvalitní aplikace také v zimních měsících - zhruba do -7°C . Technologické zařízení včetně všech rozvodů a plynových lahví je umístěno na rámu, který je opatřen tepelné odolnými pojezdovými koly, z nichž dvě jsou otočná. Zařízení pracuje bez jakéhokoliv zdroje elektrické energie.

Nahřívací čelo IC-30

Technické údaje zařízení:

Výkon : 15-30 kW ( 1 - 2 zářiče )
Třída paliva ( ČSN 06 1950 ) :
3 ( zkapalněné uhlovodíkové plyny)
Připojovací přetlak paliva : 10 bar
Tlak na trysku : 1,6 - 1,8 bar ( nastavitelný )
Spotřeba paliva : 1,2 - 2,4 kg/h
Počet P-B lahví typu 10 kg : 2
Hmotnost zařízení ( bez P-B lahví): 60 kg
Hmotnost zařízení ( s P-B lahvemi ) : 100 kg

Rozměry zařízení:
D x š x v: 1510 x 700 z 990 mm ( s madlem )
D x š x v: 1470 x 700 x 590 mm ( složené madlo )

 

Silkot IC